MERAK ETTİM DE…

Bununla ilgili söylemek istediğim çok şey var ama ne diyeceğimi ve nereden başlayacağım konusunda tereddüt içindeyim.

Yapılması gerekeni yapmayıp, yapılmaması gereken her şeyi yapmaya meraklı bu insanoğlu. Bundan anlaşılan konu eğer başörtüsü konusu olarak algılanırsa, onunla ilgili emri zaten Rabbim vermiş. Bu konu nedir neyin nesidir peki?

Cevaplarınızı bekliyor olacağım…

Yani uzun zamandır olan bir şey olmakla birlikte ilk defa geçen gün cenaze de dikkatimi çok çekti.

Bayanlar niçin cenaze de başlarını örtüyor?

Bu neyin göstergesi acaba?

Saygı göstergesi mi?

Eğer saygı göstergesi ise neye saygı?

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Ayşe sezen dedi ki:

    Tolga bey
    Aldı üstünde, cenaze “namazı”!!! E haliyle “namaz” olunca başı örtmek icap ediyor😊 Peki kuran okunurken veya mevlütlerde (ki Mevlüt başlı başına tartışılacak bir konu) neden başlar örtülür?
    İşte bunların hepsi, hiç sorgulamadan yaptığımız ritüeller ne yazık ki!!!!!
    “Onlar atalarının dinleri üzerineydi….”

    Liked by 1 kişi

    1. tolga babaoglan dedi ki:

      Namaz var doğru söylüyorsunuz onu düşünmemiştim ben. Namaza saygıdan yani örtülüyor. Mevlut konusu aynen söylediğiniz gibi Ayse hanim. Orada da her türlü ayni sıkıntı söz konusu. Evet Zuhruf Suresi 21,22,23,24… Rituel evet… ne oldugunu bilmeden yapilan şey yani

      Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s